
Vinderen af årets Naturmødet-plakatkonkurrence er fundet, og tovholderne kan sige stort tillykke til Frederik Bovbjerg, som løb af med sejren med dette super fede bud på en plakat.
På samme tid vil de gerne sige 1000 tak til alle de kreative folk, som har brugt tid på at kreere og indsende deres forslag til en Naturmøde-plakat, men som desværre ikke vandt.
Alle bud var ifølge dommerne rigtig gode, men Frederik vinder prisen, da han i særlig grad har formået at forene naturen, Hirtshals og Naturmødets ånd i et visuelt udtryk, som på bedste vis kan måle sig med naturen i farver og former.
Har du allerede glemt, hvad der skete på Naturmødet 2017? Vi har strikket en lille video sammen, der kan hjælpe dig med at huske 🙂
Geplaatst door Naturmødet op vrijdag 23 juni 2017
FlaskePosten.nu letter også på hatten og ønsker stort tillykke til Frederik!
Kilde: Naturmødet.























































