
Denne lørdag går det løs på hjemmebane mod Sønderjyske, som på nuværende tidspunkt indtager 1 pladsen i rækken.
– Vi glæder os til at spille hjemme i Arena Nord og ser frem til at prøve kræfter med rækkens førerhold, det bliver en svær kamp, hvor vi virkelig skal ramme vores topniveau i begge ender af banen, hvis der skal point ud af kampen fortæller Jan Hansen, som er direktør hos Vendsyssel Håndbold.
Sønderjyske har på alle pladser gode og dygtige spillere og de spiller med en utrolig god kontrafase. Vendsyssel skal derfor være tålmodige i deres angrebsspil og spille sig til gode og sikre afslutninger, således at de ikke giver Sønderjyske mulighederne for at løbe kontra. På den måde kan hjemmeholdet helt sikkert tage nogle mål fra gæsterne. En ting er dog at skrive her, hvordan de gerne vil lykkes, en anden ting er at få det ind på banen.
– Vi skal have fokus på vores eget spil, som vi har haft det i de sidste mange kampe. Holder vi fokus og den taktiske disciplin, så er intet umuligt i denne række, men vi ved, det kræver blod, sved og fight at lykkes. Det er vi klar til at levere, tilføjer Jan Hansen.
– Vi håber, du kommer i hallen og bakker holdet op her i denne sidste kamp, inden vi skriver 2018, slutter Jan Hansen.
Der er kampstart i Arena Nord kl. 15.00, og til de første 100 børn er der godtepose samt fri entre.
i Hirtshals går der kl. 13.30 bus fra Jye´s Bagbutik. Bussen plus indgangsbillet koster 100 kroner.
Skulle du være forhindret, så LIVE STREAMER klubben kampen på deres facebookside Vendsyssel Håndbold.






















































