
Før sæsonpremieren om en uges tid skal Vendsyssel FF på søndag en tur syd for Limfjorden, hvor den sidste træningskamp spilles kl. 13.45 på Viborg Stadion.
De foregående kampe har som tidligere omtalt haft mange positive elementer, såvel spillemæssigt som resultatmæssigt. Så det er bare at fortsætte de samme takter.
Samme indfaldsvinkel har heldigvis assistenttræner Jens Berthel Askou. Foruden at dosseringen af tid og kræfter hos truppen tilpasses, så skal der fortsat udvikles og finpudses på det gode presspil samt det solide forsvarsspil og gerne en sejr, som de øvrige kampe har budt på.
Selvom denne og foregående kampe kun har været testkampe, så er holdets tema selvsagt hver gang at vinde, fordi at vinde giver selvtillid og med en sådan i bagagen vil holdet stå meget godt forberedt til forårets vigtige kampe.
Viborg, som i øvrigt netop er vendt tilbage efter endt træningslejr, må formodes at have en noget stærkere trup end i foråret. Der er handlet en del ind, heriblandt vores topscorer Christian Moses.
Netavisen ønsker holdet en rigtig god kamp og glæder sig til sæsonpræmieren på Nord Energi Arena på næste søndag mod FC Roskilde.
Kilde: Vendsyssel FF Officielle Support.
Foto: Arkiv.






















































