
Bordtennisklubben B75
Der var spillere fra Norge, Sverige, Litauen, Polen og Danmark, da B75 i weekenden afviklede Nordsø-Cup i Vendihallen i Hjørring.
Ingen seniorspillere måtte spille, fordi de skulle hjælpe med at få stævnet til at køre, så det var kun ungdomsspillere, der kunne deltage, men nogle af dem valgte også bare at hjælpe.
Der var rigtig mange spillere med til stævnet, så det var vigtigt, at der var en god organisering. Der var kun få fejl, som man fik rettet op på meget hurtigt. Mange af hjælperne brugte hele deres weekend på at hjælpe, og de havde kun få pauser, men gjorde deres bedste og ydede et rigtigt professionelt arbejde. Der var et rigtig godt samarbejde mellem alle hjælperne, og man kunne altid hjælpe hinanden, hvis der var problemer.
Der blev da også nogle fine resultater og mange gode kampe til spillerne. som var med. Fra B75 var det Michael Bech, Kevin Nielsen, Nicoline Andersen, Helle Andersen, Ida Stahlschmidt, Ejner Nielsen Kleist, Andreas Andersen, Xenia Rindom og Nicklas Bjerregaard.
Det blev også til medaljer: 1 guld, 1 sølv og 2 bronze, og de blev vundet af: Helle Andersen: 1 sølv i yngre pige C, Kevin Nielsen: Bronze i junior A, Nicoline Andersen: bronze i pige D Ida Stahlschmidt og Nicklas Bjerregaard: guld i junior B mixdouble.
Alt i alt var det en god weekend og et velafviklet stævne hos B75.





















































