Tre hjemmekampe i rap for lokale B75

I weekenden er der rig lejlighed til at opleve bordtennis på højeste niveau, når B75 tre dage i træk spiller hjemmekampe i Stigadivisionen.

21

Den lokale bordtennisklub B75 spiller i den kommende  weekend sine tre sidste hjemmekampe i Stigadivisionen. Det sker fredag, lørdag og søndag i Hirtshals Idrætscenter.

Stigadivisionen er landets bedste række, og netop nu ligger B75 på fjerdepladsen, skarpt forfulgt af Næstved BTK, som er blot 1 point efter.

Grundspillets fire bedste mandskaber går videre til DM slutspillets semifinaler; og formår B75 at holde sig på 4. pladsen, vil der således skulle spilles om medaljer allerede i klubbens blot anden sæson i landets bedste række.

B75 mandskabet håber på god opbakning fra hjemmepublikummet, og lover tilskuerne, at det både bliver spændende, flot og seværdigt.

– Vi håber, at folk har lyst til at komme og se vores førsteholds kampe. Man behøver ikke at blive og se en hel holdkamp, som varer ca. 2 timer. Man kan komme og gå, som man vil under en holdkamp, og det bliver ikke mindre spændende eller seværdigt af den grund, siger formand Simon Rokkkjær fra B75.

– Vi har brug for al den støtte, vi, kan få i kampen om en DM slutspilsplads, og vi vil rigtig gerne vise lokalbefolkningen, hvad det er vi går og laver, og med gratis entré er det jo en ren win win for både klubben og tilskuerne, slutter Simon Rokkjær.

Weekendens kampprogram er som følger : Fredag d. 20/1 kl. 19.00 B75-Penthouse Copenhagen, lørdag d. 21/1 kl. 15.00 B75-Næstved BTK og søndag d. 22/1 kl. 11.00 B75-Virum.

Den aktuelle stilling i Stigadivisionen er som følger:

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments