
Det nye lokale er blevet malet og sat i stand, mens tøjet er ankommet og nu efter grundige overvejelser placeret på bøjler og hylder i den nye butik Jensine.
Det med den nye butik er måske en tilsnigelse, idet navnet er velkendt i Hirtshals og omegn, men indehaveren Pia Olesen er ny som butiksejer, selv om hun indtil overtagelsen har været ansat et par år hos den tidligere ejer Jens Pedersen i Jensine.
Et par dage før åbningen besøgte den lokale webavis Pia i butikken på den nye adresse, som er Nørregade 3 i Hirtshals. Med webavisen var de to kommende konfirmander Katrine og Victoria. Begge fik lov til at kigge på og prøve noget af det nye blå mandags tøj.
Der er i det hele taget et righoldigt udvalg af alt det nyeste og lækreste tøj til til piger og damer i stort set alle aldre fra kendte mærker som Pulz, Fransa, Soya, Culture, Ichi og Sisters Point.
– Det har da været hårdt, fordi der har været så utrolig meget, der skulle ordnes både med hensyn til indretning og ophængning, men jeg har heldigvis haft gode hjælpere, fortæller en meget glad og tilfreds Pia Olesen.
Det nyindrettede butikslokale er da også blevet utrolig flot og indbydende med alt det smarte tøj og accesories, som her rigtig kommer til sin ret, mens de sidste detaljer rettes og finjusteres.
Torsdag den 3. marts er Pia Olesen derfor også fuldstændig klar til det helt store udsalg med 20 procents rabat på samtlige varer bortset fra nogle udvalgte, hvorpå der er hele 50 procent.
Ligesom der vil være et glas med noget brus og en konkurrence, hvor præmierne er to flotte sæt tøj, som indtil afgørelsen kan ses udstillet i butikken.
FlaskePosten ønsker Pia Olesen et stort tillykke og rigtig god vind med Jensine.





















































