
Det er åbenlyst opmuntrende for Vesthavnens brugere og ansatte ved virksomhederne, at Hjørring Kommune har valgt igen at tillade parkering på pladsen neden for Trappen.
Det fik FlaskePosten i hvert fald tirsdag, efter sommerens mange forskellige arrangementer i Hirtshals, sammen med ovenstående foto meddelt i en besked fra Allan Milton Woller, der arbejder på Vesthavnen.
– Fremfor at pladsen kun har været brugt som skaterplads for nogle få unge mennesker, kan vi endelig komme forbi turisterne og passe vores arbejde, skriver Allan Milton Woller.






















































