
I lørdagens kamp ude mod Horsens var der gode perioder, men desværre også nogle, hvor Vendsyssel Håndbolds spillere laver mange fejl, som er med til at sikre sejr til Horsens. Vendsyssels piger tabte derfor lørdagens udekamp med 24-18 efter 10-9 ved pausen.
– Vi har egentlig godt styr på Horsens igennem første halvleg, selvom spillet ikke var prangende og vi kunne være tilfredse med stillingen ved pause. Efter pause begynder vi at lave for mange fejl i vores ankomstfase, som gør, at vi ikke kommer til afslutningerne og spillet bliver for langsomt. Derfor får skytterne ikke den fart, der er nødvendig i skuddet eller i gennembruddet. Har vi ikke farten, så får vi heller ikke scoret, lyder evalueringen af kampen fra ledelsen hos Vendsyssel Håndbold.
– Vi har i de sidste kampe spillet rigtig godt, men det er ikke nok, at vi spiller godt mod topholdene, når vi i en kamp som idag ikke møder et hold, som rammer toppen. Det er her, vi skal slå til, og det formår vi ikke, konkluderer ledelsen.
– Der er stadig mange ting at arbejde med, og vi skal virkelig arbejde hårdt de kommende mange uger. Bliver vi ved med at arbejde hårdt, er vi sikre på, det bliver belønnet i den kommende tid. Vi tror på tingene, og vi mærker en stor og stabil opbakning fra alle, slutter ledelsen hos Vendsyssel Håndbold deres evaluering af kampen mod Horsens.
Næste hjemmekamp er på hjemmebane mod TMS Ringsted. Kampen spilles lørdag den 11. november kl. 15.00i Arena Nord.
Kilde: Veha.dk.





















































Det ser ikke godt ud for VH, desværre.