
I næsten 40 år har jeg haft Jeanette Bo Jensen haft sin gang i Hirtshals Håndboldklub HH80. Først som barn, senior og sidst som mor. Søndag eftermiddag er hun derfor med garanti at finde i Hirtshals Idrætscenter for at støtte pigerne på U14, som med en sejr er videre til Jysk Mesterskab.
– Jeg har trænet og været holdleder for børnehold og i 2 perioder har jeg taget del i bestyrelsesarbejdet. Jeg har grædt, svedt, jublet og danset over alle de utallige oplevelser, jeg har fået gennem tiden. Jeg har mødt så mange fantastiske mennesker gennem klubben både som spiller, leder og forældre. Vi vil for altid være bundet sammen af fælles oplevelser i vores stærke fælles relation med hinanden i håndboldklubben HH80, fortæller Jeanette Bo Jensen.
I dag kan det U14 pigehold, som hun har fulgt på tætteste hold gennem mange år, med en sejr over Løgstør for første gang spille sig til Jysk Mesterskab. Jeanette Bo Jensen kan af samme grund ikke forestille sig en bedre måde, at slutte sæsonen på hjemmebane af end med en sejr over Løgstør.
FlaskePosten krydser alt, hvad krydses kan og ønsker held og lykke til U14 hos HH80. Mød op og støt dem!
Sted: Hirtshals Idrætscenter.
Tidspunkt: Kl. 15.00.





















































