
Hirtshals Håndboldklub HH80 indleder, som noget nyt, sæsonen med en standerhejsning, hvor alle der har lyst til at prøve kræfter med håndbold er inviteret i Hirtshals Idrætscenter til nogle hyggelige timer.
– Vi slår dørene op til den nye sæson lørdag den 26. august, hvor der fra klokken 15 til 17 vil være mulighed for igen, eller for første gang, at træffe sine holdkammerater efter en alt for lang sommerpause, fortæller Kim Vrist, som i sidste sæson blev ny formand for HH80.
Hvor den egentlige træning starter op fra mandag 28/8, vil klubben til dette nye arrangement naturligvis spille håndbold, men der skal i høj grad være plads til også at snakke, lege, og ikke mindst hygge, så alle har mulighed for at gøre sig fortrolig med rammerne i hallen.
– Det kan jo sagtens være overvældende at møde op til en træningsaften for nye spillere, så vi vil med dette åbne op for at man kan komme op og snuse til savsmuldet i manegen, og gerne skulle få oplevelsen af at vi til fulde er en breddeklub, tilføjer Kim Vrist.
– Da Hirtshals Idrætscenter har nogle fantastiske faciliteter vil vi, afhængigt af vejret, satse på både inden- og udendørs aktiviteter, men helt sikkert er det at vi slutter af med at køle alle børnene ned med en time i svømmehallen fra 17:00-18:00, uddyber formanden.
Så skulle man have lyst til at se hvad håndbold i HH80 er for en størrelse, er man meget velkommen i hallen på lørdag. Husk inden- og udendørs sko samt badetøj
– Som om det ikke var nok, har vi i år valgt at vi, efter standerhejsningen, holder en sommerfest for forældrene til alle vores håndboldbørn, så også de har mulighed for at blive kendt med hinanden, og mærke at klubben er for alle, lyder det videre fra formanden.
– Skulle der være spørgsmål, så kontakt os endelig på mail, telefon, eller via facebook-siden HH80 – Hirtshals håndboldklub, slutter Kim Vrist.
https://www.facebook.com/HH80Hirtshals
Mailto: [email protected]





















































