
Fredag den 9. juni var ikke færre end 12 firmaer og 45 spillere mødt op til en rigtig hyggelig dag med sponsorturnering i Hirtshals Golfklub.
– Her blev de serviceret hele dagen som tak for deres bidrag til vores klub, fortæller næstformand Carsten Poulsen.
– Pølsevognen blev med kyndig hånd passet af Elin og Gustaf, og den var åben allerede fra morgenstunden, så eventuelle sultne håndværkere ikke skulle starte på tom mave. Der blev også serveret kaffe med hjemmebagte boller og en tilhørende lille dram til velkomst, lyder det uddybende fra Carsten Poulsen.
Turneringen blev afviklet som såkaldt slaggolf, hvor de 3 bedste scores på hvert 4 mands hold var tællende, fordi der i turneringen også var deltagere, der ikke normalt spiller golf.
– Efter en kort velkomst startede vi hurtigt kl. 10.15, fordi vejrudsigten lovede nærmest skybrud fra kl. 15.30. I de timer spillerne var på banen, blev det et fantastisk vejr, og alle kom ind i tørvejr lige før regnen silede ned, hvilket var dejligt, tilføjer Carsten Poulsen.
Servicevogne kørte desuden rundt på banen med øl, vand og frugt til alle holdene, hvilket også var særdeles populært, men flere hold kom desuden også forbi den populære pølsevogn helt op til tre gange.
Efter en skøn tur på golfklubbens meget velholdte bane med super greens var der fælles spisning i klubhuset og kåring af årets bedste firmahold.
Vinderne blev:
- Seamech A/S
- MarineShaft A/S
- Fjordbak Byg A/S
– Hirtshals Golfklub siger tak til alle vores sponsorer. Uden dem ville vores daglige drift blive en meget stor udfordring, slutter Carsten Poulsen.





















































