
Det blev i lørdagens opgør til et 1 måls nederlag på 22-21 til Vendsyssel håndbold efter en pausestilling på 10-10 i lokalopgøret mod EH Aalborg.
– Selv om der tabelmæssig er større afstand mellem de 2 hold i dagens opgør så var vi taktisk velforberedte og fik bremset Aalborg´s våben ganske fornuftigt, det førte desværre ikke til point, men vi viste at når vi er der og følger taktikken så kan vi godt være med mod de fleste hold, lyder det fra ledelsen hos Vendsyssel Håndbold.
– I hele første halvleg følte vi, at vi var et skridt foran Aalborg, der var en god disciplin og alle kæmpede rigtig godt i begge ender af banen. I anden halvleg kom vi skidt igang, det medførte at Aalborg kom foran med 5 mål, men pigerne blev ved med at kæmpe og fighte, det medførte at vi kom tilbage i kampen og var tæt på, men der var ikke tid nok.
– Havde kampen varet et par minutter mere kunne vi måske have taget et enkelt point. I dagens opgør blev det til comeback/debut for Ditte Marie i målet, da hun har valgt at hjælpe i det omfang som det er muligt, nu da Elizabeth stadig holder pause, både Mette og Ditte Marie viste gode takter i målet.
Den indstilling alle viste, skal vi tage med i de kommende kampe for så skal det nok blive til point. Vi kan kun takke og bukke for den fantastiske opbakning som de medrejsende fans viste idag, man skulle næsten tro vi var på hjemmebane, i var med til at skabe en god kulisse og man kunne høre jer mere end Aalborgs fans, konkluderer man hos Vendsyssel Håndbold..
Næste opgave for Vendsyssel Håndbold er på fredag, når det ubesejrede tophold fra Hadsten kommer på besøg i Idrætscenter Vendsyssel – husk du kan bestille aftensmad inden kampen på dette link: KLIK HER
Foto: Arkiv.























































Jeg er fan af begge hold, selv om kampen ikke var særligt velspillet var stemningen i top. Gratis pølser og brød og vand inden kampen, masser af tilskuer.