
Hej alle VEHA-følgere i det danske "sommerland"?Jeg har ikke oplevet rigtig sommer endnu, og vejrudsigten for Danmark ser ikke lovende ud. Skal assistenten bare have lidt sol på kroppen, så kræver det handling. Hermed gjort.Ny hilsen følger når jeg har fundet sommer?Calle
Geplaatst door Vendsyssel Håndbold op woensdag 19 juli 2017
Hej VEHA?Calle har fundet sommeren?Husk lyden
Geplaatst door Vendsyssel Håndbold op zondag 23 juli 2017





















































