
Efter tre dage på træningslejr i vinterferien virkede Nicoline, Helle og Ida helt klar til kamp; og hvilken kamp det blev i Daugaard.
– Helle taber sin første kamp mod velsagtens ligaens største talent Josephine. Så er det Nicolines tur, og hun vinder i flot stil over Amalie. Dernæst er det tid til double, hvor Ida og Helle gør kort proces og vinder 3-0, fortæller Jens Andersen fra B75.
– Derefter skal Nicoline møde Josephine, og taber desværre. Helle skal møde Amalie, og hvis pigerne vil have første sejr, skal den vindes, og det gør hun i en sand gyser, der går i 5 sæt. En kæmpe skalp og vigtige point på kontoen, fastslår Jens Andersen.

Vindernes atttitude var tydelig efter første sejr til Nicoline, Helle og Ida.
– Så blev det tid til at møde værterne fra Daugaard, som ligger på 3. pladsen i Pigedivisionen. Her kunne pigerne ikke følge op på succesen og på trods af, at Ida vandt en enkelt single og godt spil i singler og double fra Helle og Nicoline, var det altså ikke nok, og de taber 4-1, konkluderer Jens Andersen.
Under alle omstændigheder et stort tillykke fra FlaskePosten til pigerne med deres første og fuldt fortjente sejr, som blev fejret på McDonald’s.





















































