
Finalen om Vendsyssel mesterskabet for Old Boys blev den 28. oktober spillet mellem Hjallerup og Hirtshals.
– Det blev en god kamp, hvor Hjallerup havde bolden mest, men de kom ikke frem til de helt store chancer, så holdene gik til pause uden scoringer, fortæller Dan Andersen.
– I 2. halvleg fortsatte Hjallerup med at styre spillet og burde have scoret cirka midtvejs i halvlegen, men den store chance blev kanoneret over mål fra tæt hold. I stedet scorede Thomas Tomo Sørensen til 1-0 til Hirtshals i en situation, hvor han var alene med 4 forsvarere, fortsætter Dan Andersen.
– Jesper Therkelsen trak et gult kort, og Hjallerup pressede på 11 mod 10, men Hirtshals forsvarede sig godt og holdt stand. I de sidste minutter scorede Thomas Tomo Sørensen igen på et kontraangreb, noterer Dan Andersen.
Dermed sluttede kampen 2-0, hvorefter Hirtshals Boldklub er vindere af turneringen om Vendsyssel Mesterskabet.
Anfører og alderspræsident Dan Andersen kunne hæve pokalen for Hirtshals Boldklub.























































Hvad fanden Martin Axelsen Kasper Bang
står der ikke noget om hvordan det gik serie 1 🙂
Ronni G
Ja, tillykke med sejren til dem. Så rykkede de heller ikke ned i år?
så så unge mand
Er de ikke lige rykket op Ronni Gravesen? ?