Old Boys gav en hjælpende fod til Serie 4 hos Hirtshals Boldklub

Det var Dan Andersen og en håndfuld andre Old Boys, der lørdag trådte til med en hjælpende fod for Serie 4 hos Hirtshals Boldklub.

445

Dan Andersens klub er hverken Brøndby eller Barcelona, men naturligvis Hirtshals Boldklub.

– Så da Serie 4 manglede spillere til lørdagens udekamp, stillede jeg selvfølgelig op. Selv om vi kun var 10, og 6 af os var fra Old Boys holdet, fortæller Dan Andersen.

– Regnvejr, mudder, gode venner, dåseøl, grin og klap på skulderen, fed eftermiddag. Vi tabte i øvrigt 5-0, lyder det henkastet fra lokalpatrioten.

– Din kampvægt er som i 90’erne men god klubånd at stille op, kommenterer Jacob Nørgaard.

Hatteløft for den helt rigtige indstilling får Dan Andersen & kumpanerne også her fra FlaskePosten!

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments