Norge fylder meget i det nordvestlige Vendsyssel

Stor interesse for orienteringsmøde om eksport til nabolandet, konstaterer Hjørring ErhvervsCenter.

450

Norge fyldet meget. Ikke blot geografisk, men også i bevidstheden hos mange lokale virksomheder med fokus på eksport, skriver Hjørring ErhvervsCenter.

For selv om den norske oliefeber er faldet, er mulighederne for danske virksomheder stadig gode i vort velhavende naboland, og norske virksomheder både i og udenfor oliebranchen er attraktive handelspartnere for virksomheder i Vendsyssel.

Det kunne mærkes på tilslutningen til orienteringsmødet ”Få succes på det norske marked”, arrangeret af Hjørring ErhvervsCenter.

Der var godt fyldt op i mødelokalet på Amtmandstoften til indlæg fra direktør Bo Geertsen, Hjørring ErhvervsCenter, Lars Juhl, Eksportrådet, Stein Erik Linna og Belinda Brix Bertelsen, BusinessBroen, og Henrik Tingholm Kristoffersen.

Mødet blev rundet af med cases fra Vendelbo Spedition ved Jesper Bundgaard Madsen og DKNO Partners ved Eli Mandt Rømer.

Elin Mandt Rømer og Stein Erik Linna, der ses på fotoet, gav med norske deres rødder værdifulde indspark til potentielle eksportører.

Kilde og foto: Hjørring ErhvervsCenter.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments