
Man skal ikke tage fejl af smilet hos den ellers også altid lune Jens Lund Madsen, da det tydeligvis er en særdeles skuffet formand for Vendsyssel Håndbold, der denne søndag har fået sovet oven på det smertefulde nederlag lørdag til Fredericia.
– Jeg kan fint leve med et nederlag, når vi møder et godt hold, og hvor vores spillere og trænere har givet alt, hvad de kan! Ligesom nederlaget til Sønderjyske før jul, lyder det indledningsvis fra Jens Lund Madsen.
– Nederlaget i går står for mig som det ultimative lavpunkt i min tid i Vendsyssel Håndbold. Jeg kommer til at føle mig forrådt af spillerne, og at de laver grin med den klub, jeg holder så meget af, når de møder op med så lidt attitude, engagement, vilje, fight, og derfor ikke formår at følge en ellers ret simpel taktik, uddyber bestyrelsesformanden.
– Det sagt, så ved jeg godt, at spillerne slet ikke har den hensigt at lave grin med noget som helst, og jeg garanterer, at de har det meget dårligt med den præstation. Nu bliver der arbejdet hårdt mod de næste opgaver, som er Santander Cup og kampen i Rødovre, fastslår Jens Lund Madsen.
– Spillerne og trænerne får gennemarbejdet kampen og finder ud af, hvorfor vi for 2. gang i sæsonen har sådan et udfald som i går. Derfor er jeg også sikker på, at vores kommende modstandere nok skal få det svært, for denne plet skal vaskes grundigt af, og det forlanger og forventer jeg også den bliver, lyder det konsekvent.
– Det er efter sådan en kamp, vi alle skal bakke ekstra op! Vi er meget nær vores målsætning omkring at blive kontraktklub, hvilket vil give meget større muligheder for hele klubben. Vi forsvinder ikke, uanset hvad der sker, fordi vi VIL det her, og vi knokler videre for hele Vendsyssels skyld, slutter Jens Lund Madsen.






















































