
Det er et stykke tid siden, at vi som indehavere af den lokale netavis lod det sive i spalterne, at vi havde indgået aftale med en lokal leverandør om et endnu flottere og langt mere funktionelt design af FlaskePosten.
Allerede i et par dage har nogen måske i den forbindelse bemærket uregelmæssigheder i driften af netavisen, hvilket man i hvert fald natten til fredag har kunnet mærke, idet netavisen periodisk var lukket helt og forekom ustabil mellem midnat og kl. o6.00.
Nu kan vi så endelig præsentere en netavis, der er blevet langt hurtigere at navigere rundt i og for annoncørernes vedkommende giver langt mere synlighed hos de mange tusinde brugere af FlaskePosten.
For en umiddelbar betragtning vil der være færre annoncer fremme på siden af gangen, men de vil rotere langt hurtigere i stedet for blot at være fremme i en tidligere meget lang række nedad i højre side af netavisen, hvor de fik meget lidt fokus. Ligeledes er der langt bedre placeringer og flashing af bannerne på mobilversionen.
Ud over en hurtigere reaktionstid, når der skal hentes artikler og scrolles, skal brugerne også nu forholde sig til langt færre kategorier og bliver mødt af lettere søgning i vores efterhånden meget store arkiv med henved 8.000 artikler.
Endelig er det selvfølgelig også en stor fornøjelse at afsløre, at det er Høj Data, der har leveret den flotte og funktionelle løsning til FlaskePosten.
Der vil i de kommende dage forhåbentlig ikke forekomme flere forstyrrelser i driften, men til gengæld vil enkelte forbedringer endnu blive foretaget.
Hatteløft for det forstærkede samarbejde og tusind tak til Høj Data!






















































