
Sidste weekend lå Hirtshals Boldklubs førstehold endnu et niveau på deres spil og vandt topkampen med 5-2 i Jetsmark.
– Disse takter skal igen findes frem, og så er jeg overbevist om at vi nok skal tage endnu en sejr. Dog tager vi intet for givet. Især ikke mod Birkelse, som tidligere har stået i vejen for vores oprykningsdrømme, fastslår Martin Eriksen.
– Vi har lige nu en utrolig stærk trup, som jeg personligt mener er én af de bedste, vi har haft i mange år. Der er hård kamp om pladserne og alle i truppen og trænerteamet bidrager til fællesskabet, som gør, at vi netop nu rammer et rigtigt højt niveau, tilføjer Martin Eriksen.
Fortsætter den gode opbakning på Schlie Arena, håber både Martin Eriksen og FlaskePosten, at holdet kan gå hele vejen til Jyllandsserien.
Lørdag den 16. september kl. 15.30.
Truppen til kampen ser således ud:
1 Kristoffer Sejerskild
2 Christian Sørensen
3 Anders Knudsen
4 Brian Jakobsson
5 Kim Bærentsen
7 Jesper Gravesen
8 Nikolaj Andersen
9 Peter Jensen
10 Martin Eriksen
11 Jesper Ladefoged
12 Frederik D. Andersen
13 Mikkel Berendt
14 Ronni Gravesen
15 Claus Christiansen






















































Kom så, de hviiieeee!