Konservativt kaffemøde

Kaffe og samtale fremmer forståelsen, lyder Mette Jensens og Per Møllers konservative devise for et møde på Restaurant Lilleheden.

299

Som henholdsvis ny kandidat til byrådet og ny kandidat til borgmesterposten for Det Konservative Folkeparti i Hjørring Kommune har Mette Jensen og Per Møller siden starten af august måned deltaget i masser af møder med både private og erhvervsfolk.

– Den seneste måned har vi været til vælgermøder rundt omkring i hele Hjørring Kommune og her har vi oplevet, at rigtig meget kaffe og samtale fremmer forståelse af, hvad der er vigtigt for borgerne i vores lokalsamfund, både de små og de store siger Mette Jensen.

– Vi vil derfor gerne høre, hvad der er vigtigt for handels- og erhvervslivet samt øvrige interesserede borgere i Hirtshals. Hvad I synes er vigtigt for det nye byråd at arbejde med, tilføjer Per Møller.

Derfor vilde to konservative i gerne byde på en kop morgenkaffe på et møde, hvor det selvfølgelig også godt være, at de kommer med et par Konservative input.

Mødet foregår fredag den 17. november kl. 7.30 på Restaurant Lilleheden.


Frem mod kommunalvalget den 21. november vil vi på den lokale netavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.


Foto: Arkiv.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments