Knud Størup i samtale med Louise Bilde Hvelplund fra Enhedslisten

FlaskePosten bringer i samarbejde med HAS og Skaga FM her i opløbet til KV17 den 10. udsendelse om de 12 spidskandidater til KV17 i Hjørring Kommune.

237

FlaskePosten bringer her i samarbejde med Hjørring Antenneselskab og Skaga FM tidligere bormester Knud Størups samtale med Enhedslistens spidskandidat Louise Bilde Hvelplund om KV17 i Hjørring Kommune.

Frem mod kommunalvalget den 21. november vil vi på den lokale webavis slippe debatten fri og sætte fokus på den lokalpolitik og de politikere, som har indflydelse på livets gang i Hjørring Kommune.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments