
I oktober måneds sidste weekend drog Julie Bendsen fra Hirtshals tidligt fredag morgen afsted til Nordbelgien for at deltage i en af bowlingstævnerne på YET touren, som er en række turneringer rundt omkring i Europa.
Fredag klokken 17.00 begyndte derfor en weekend fuld af bowling for Julie, da hun spillede sin første start. Siden det var svært spille med de tilvalgte forhold dernede formåede Julie kun at præstere 918 kegler på 6 serier i den første start, hvilket ikke var nok til at kvalificere sig til finalen.
Igen lørdag eftermiddag fik Julie en ny chance for at kvalificere sig til finalen, da hun havde en anden start. Selvom hun stadig kæmpede i denne start og havde svært ved at spille optimalt, endte hun på 946 kegler over 6 serier, som lige var nok til at nå finalen som nummer 3.
Efter en god nats søvn skulle Julie spille Finale Step 1 om søndagen, som blev spillet over 3 serier, hvor nummer 1 gik direkte videre til step 3, mens de andre to, efter step 1, skulle spille om hvem, der gik videre og spille mod nummer 1. Da scoren fra de indledende runder talte med, var det svært for Julie at nå at spille sig op som 1’er.
Efter de 3 serier skulle Julie møde Victoria Kashirskaya far Rusland, hvor hun vandt med 189-168. Som vinder af Finale Step 2 gik Julie videre til Finale Step 1, hvor hun skulle spille mod Axelle Verwimp fra Belgien. Der skulle spilles to serier, hvor Julie i den første serie laver 169 og Axelle 225.

I næste serie forbedrer Julie sit spil, men laver desværre heller ikke nok til at vinde over Axelle. Julie får præsteret 191, men stadig vinder Axelle med 202. Julie ender dog med en fornem andenplads og vendte hjem søndag aften med en medalje og en masse nye erfaringer.






















































Flot Julie
Tusind tak☺️
Stort tillykke Julie
Tusind tak?
Så flot Julie. Hjerteligt tillykke
Mange tak?
Super flot Julie
Tak, Peter?
Flot. TILLYKKE
Tak:)
Hvor flot Julie. Tillykke
Mange tak:)
Super flot