
Afviklingen af valget til repræsentantskabet er i disse uger i gang hos Nord Energi. Derfor har de fleste medejere af elselskabet formentlig allerede modtaget et brev med info om adgang til afstemningen.
Nord Energi har forinden opfordret alle medejere til at opstille til valget, hvilket hovedsageligt foregår med de gamle kommuner som valgområder med henblik på geografisk at få spredt repræsentationen.
Der har meldt sig 15 nye kandidater til repræsentantskabet, hvoriblandt er Jens Peter Lunden fra Asdal Hovedgaard. Han har blandt andet en klar holdning til fusion, idet han overfor netavisen pointerer, at det ikke må gå som for Nyfors i Brønderslev. Her er der angiveligt forekommet en kraftig stigning i ekstra omkostninger, som kun går til opsparing af kapital.
Jens Peter Lundens intention er altså prøve at fastholde det gode lave omkostningsniveau, som i forvejen har givet et godt omdømme til Nord Energi. Dernæst skal man fastholde den gode vedligeholdelse og elforsyning med henblik på at undgå strømsvigt.
Endelig skal andelskapitalen hjem til ejerne, som altså er forbrugerne, når der ikke er brug for lavere priser. Ligesom man skal deltage aktivt i smarte energiløsninger, påpeger Jens Peter Lunden og henviser til Smart Grid Danmark.
Sidste frist for at stemme er den 12. november kl. 23.59 her hos Nord Energi.
Foto: Arkiv.























































nu skraber de sku da bunden hvis de kan bruge ham
Han er en super kandidat til posten Vi har stemt på ham og håber virkelig at det bliver ham der kommer ind Go for it Jens Peter
Han er da lige manden
Husk også at stemme på Lene Christensen, Tversted. Man kan afgive 6 stemmer!