
Vendsyssel Håndbolds lokale fanklub holder til i Jye’s Bagbutik. Derfor giver det god mening, at klubbens direktør Jan Hansen denne onsdag aften kl. 19.00 holder foredrag om sin fortid i Aalborg DH og ikke mindst opstarten af den nuværende klub i 2011. Der er mulighed for at købe forfriskninger.






















































Ja Jan tror stålfast på projektet Vendsyssel Håndbold, han gør et kæmpe arbejde sammen med resten af bestyrelsen, og for kvindehåndbolden i Vendsyssel, kan man kun håbe, at projektet lykkedes, de har haft 2 svære sæsoner hvor det er kampen for ikke, at rykke ned i div 2 , til modsætning for bare 3 og 4 år siden var med i opryknings spillet til ligaen.
Håber så sandelig, at projektet lykkedes det har Jan og Vendsyssel Håndbold fortjent.
De skal have en tommel op og pøj pøj fremover
Dennis Karlsen
For satan da ? jamen er det Sanne der skal stå i baren den dag eller hva?? ?
Det er dig og fie der skal starte turnéen dernede på årsdagen
?? turne er et ord der ikke eksisterer i min ordbog længere ??
Det var satans, man bliver ellers ripped på sådan en tredages ?
Haha ja det gør man faktisk ??
Men det er nok ikke den bedste metode alligevel ?
Nej tror din er sundere for krop og sjæl ?
Lige præcis ???