
Ældre Sagen i Hirtshals har her i efteråret udbudt en IT-Café hver tirsdag eftermiddag kl. 16-18. Caféen blev afholdt i kantinen på Hirtshals Skole, så der blev faktisk også serveret en kop kaffe.
Man kunne bare tage sin bærbare under armen og stille alle sine spørgsmål til de 5 IT- kyndige, som hjælper individuelt. I starten har caféen været rimelig velbesøgt, men her i tirsdags var det kun formanden, som mødte op.
Ældre Sagen har derfor besluttet at lukke for IT-cafeen i denne omgang, men hvis der er nogen, som sidder med nogle problemer, er de velkomne til at ringe til enten Susanne Krohn Djurhuus på 29473867 eller Olga Larsen på 98943084, så kommer der gerne en IT-vejleder på skolen om tirsdagen mellem kl. 16 og 18.
– Vi vender tilbage i foråret med et nyt IT-tilbud. Det kan ikke passe, at alle os ældre er fuldt flyvende på IT området, siger Susanne Krohn Djurhuus.





















































