
Her i dette skønne efterårsvejr var det en fornøjelse, at se at der igen bliver samlet affald på kommunens indfaldsveje.
Disse to personer her mødte Hanne Hvidegaard forleden dag på Sæbyvej, hvor lastbilen var fyldt godt op med affaldssække. De holder Hjørring ren.
Det sørgelige er, at der er personer, der kommer i biler og smider deres affald ud ad bilruderne. Det lader til at være i en passende afstand fra McDonald, når man ser på affaldstypen, eller er det blot fordi byskiltet lige er passeret??
– Synes vi alle skal forsøge at holde Hjørring Kommune ren. Men stor tak til dem, der har påtaget sig jobbet, konstaterer fotografen Hanne Hvidegaard.
Foto: Hanne Hvidegaard






















































Lige på dette sted, skulle der sættes videoovervågning op.