Stærke Ilda Kepic skifter fra Vendsyssel Håndbold

Når denne sæson er slut til sommer, skal stærke Ilda Kepic til en ny klub og forventelig en ligaklub i Danmark.

285

Ilda Kepic er i gang med den anden sæson hos Vendsyssel Håndbold, og de er stolte over den udvikling, som hun har gennemgået og især i det sidste halve år har taget fart.

– Vi har stor fokus på den individuelle udvikling under #nextgeneration. At det allerede nu giver pote er vi selvfølgelig stolte over. Det er selvfølgelig ikke kun vores fortjeneste alene, Ilda har selvfølgelig også en stor aktie i udviklingen, hun har været fokuseret på alle elementer af træningen, hun har fulgt vores programmer og planer helt ned i detaljen, også når det kommer til træningsmængde og den personlige styrketræning, siger direktør Jan Hansen.

– Vi glæder os til at skal være sammen med Ilda her i foråret, hvor der er mange spændende kampe, der venter holdet, og vi er overbeviste om, at Ilda vil fortsætte det gode spil og udviklingen yderligere, slutter Jan Hansen.

– At komme tilbage til en ligaklub har altid været en drøm, men målet har også været at komme tilbage som en stærkere og bedre spiller, der er intet endeligt på plads endnu, så hvor jeg skal hen kan jeg ikke fortælle lige nu. Tiden i Vendsyssel har lært mig mange ting og det at få tillid og spilletid har haft stor betydning, men også en stor indsats af alle i klubben har været medvirkende til min udvikling, udtaler Ilda Kepic.

– At være en del af Vendsyssel Håndbold er en stor oplevelse, måden hjemmekampene afvikles på med masser af opbakning møder man ikke mange steder i 1 division, man kommer ligeledes tæt på fans og sponsorer således man får et forhold til dem der bakker op. Ydermere så er Vendsyssel Håndbold en klub hvor man mærker en stor passion fra alle de folk som sidder i bestyrelsen, ledelsen og alle de frivillige kræfter. Nu er der lige et forår der skal spilles og det ser jeg frem til, det er der mit fokus er. Men ellers vil jeg benytte denne lejlighed at sige tak til alle i og omkring Vendsyssel Håndbold, slutter Ilda Kepic.

Vendsyssel Håndbold spiller næste hjemmekamp den 6. januar kl. 15 mod Frederikcia HK hjemme i Arena Nord. Der er mulighed for at komme med bus for 100 kr. incl. entré kl. 13.30 fra Jye’s Bagbutik.

 

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments