
Den lokale bordtennisklubs Summer Camp, som er en international træningslejr, bliver afholdt fra den 15. juli og frem til den 31. juli og for første gang på Halvorsminde Efterskole. Hør her historien om den fortalt af formand Simon Rokkjær fra B75.
Video: Jens Rosenbaum.
Foto: Arkiv.





















































