
Hirtshals Boldklubs Ungdomsudvalg og Skolecupudvalg glæder sig til den 12. og 13. marts at byde alle velkommen til årets Spar Nord Skole-Cup.
Opmærksomheden henledes af arrangørerne på, at der i stævnet kun er mulighed for at stille med mixhold. Når holdet spiller med max. antal spillere på banen, skal der altså som minimum være en pige på banen (dog slækkes der på pigereglen i 0. og 1. klassetrin).
Bemærk:
• Senest 5 min. før første kamp i klassetrinet skal det udfyldte holdkort være afleveret ved dommerbordet.
• Alle hold skal være omklædt 5 min. før første kamp, hvor der bydes velkommen til klassetrinet. Fx er mødetid for alle hold i 2. klassetrin kl. 9.25, 3. klassetrin kl. 11.15 osv.
Spilletiderne (plus/minus 15. min.) for de enkelte klassetrin er:
Lørdag 12. marts, kl. 9.30 – ca. 18.00
2. klassetrin, kl. 09.30 – 11.20
3. klassetrin, kl. 11.20 – 12.30
4. klassetrin, kl. 12.30 – 14.20
5. klassetrin, kl. 14.20 – 16.10
6. klassetrin, kl. 16.10 – ca. 18.00
Søndag 13. marts, kl. 10.00 – ca. 11.45
0. klassetrin, kl. 10.00 – ca. 11.45
1. klassetrin, kl. 10.00 – ca. 11.45
Alle hold kommer til at spille mellem 3 og 4 kampe.
I 0. og 1. klassetrin er der medaljer til alle spillere. I de øvrige klassetrin er der pokal og medaljer til nr. 1 samt medaljer til nr. 2 og 3. Herudover er der mulighed for at score en trøstepræmie, da der er kagemand på spil i alle klassetrin.
Arrangørerne håber selvfølgelig, at alle vil tage kampen op ud fra devisen om, at det er vigtigst at deltage og have det sjovt. Det sociale skal være i højsædet, selvom der i nogle klassetrin kæmpes om medaljer og pokaler.
Skolefodbold er blot en af de aktiviteter, som Hirtshals Boldklub arrangerer. Turneringens formål er, at eleverne uden for skolemiljøet kan mødes til et arrangement af social karakter, hvor kammeratskab og glæden ved at være sammen er højst prioriteret.
Link til tidligere artikler: Spar Nord Skole-Cup
Foto: Arkiv.





















































