
Afslutningsdebatten mellem de 12 spidskandidater ved KV17 i Hjørring Kommune mandag aften blev vist direkte i et samarbejde mellem Skaga FM og Hjørring Antenneselskab, men kan også her ses eller genses på FlaskePosten. Debatten starter omkring 22 minutter inde i videoen. Man skal derfor lige trække startmarkøren hen til dette tidspunkt, før det bliver interessant.
Følg med her, når vi sender afslutningsdebatten fra Hjørring Rådhus fra kl. 19-21.30 – her på facebook, HAS' infokanal eller på Skaga FM. – Stil gerne spørgsmål herunder til panelet, så stiller vi de skarpeste spørgsmål videre 😉
Geplaatst door Hjørring Antenneselskab – HAS op maandag 20 november 2017
Forsidefoto: Hanne Hvidegaard.




















































