
Der er ikke bare kommet styr på fladbåden og programmet for sejlads i sommersæsonen, men også på alle de andre mere formelle forhold efter generalforsamlingen i april hos Tornby Bjergelaug.
Lørdag gav de topmotiverede folk i bjergelauget også båden og faciliteterne den helt store overhaling. Derfor kan alle interesserede hver fredag kl. 19.00, hvis vejret tillader det, opleve de raske forbjergere og deres håndgangne folk sejle ud med landets ældste, men også mest toptrimmede fladbåd.
Deres ambition er utvivlsomt at få trænet, så de både ved sommerfesten og Small SHip Race kan slå bådene fra Uggerby og Tversted.


Efter dagens dont skal der selvfølgelig være tid til taktikmøde og at nyde en kold øl i solen.
Kilde: Tornby Bjergelaug.





















































