Førsteholdet fra Hirtshals møder onsdag aften Frederikshavn IF hjemme på Schlie Arena

Martin Eriksen lægger i denne artikel op til onsdag aftens kamp i Serie 1 mod Frederikshavn IF kl. 19.00 hjemme på Schlie Arena.

185

– Vi fik en optimal start på sæsonen i fredags, da vi tog 3 point med hjem fra Aabybro. Det var ikke kønt, men det var effektivt, siger Martin Eriksen til FlaskePosten før onsdagens kamp kl. 19.00 mod Frederikshavn IF hjemme på Schlie Arena.

– Vi skal fortsætte med at være effektive i aften når Frederikshavn gæster Schlie Arena for første gang i flere år. De har lagt og rodet rundt i Serie 2 et stykke tid nu, men det ser endelig ud til at de er ved at få styr på deres seniorafdeling. I forrige sæson vandt de alle kampe i puljen, og med tilgang af flere profiler får vi helt sikkert noget at se til, uddyber Martin Eriksen.

– Desværre må vi undvære vores anfører Jesper Gravesen samt et par yderligere spillere, hvilket bestemt ikke er til vores fordel. Jeg er dog sikker på at publikum vil få noget for pengene, og vi vil med 100 % sikkerhed gå efter sejren. Det skal vi, når vi har oprykning som mål, fastslår Martin Eriksen.

Serie 1
Hirtshals Boldklub – Frederikshavn IF
Schlie Arena kl. 19.00.

Foto: Arkiv.

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments