
Desværre nåede vi på den lokale webavis kun at overvære de sidste minutter af kampen mellem U19 hos Team Horne/Hirtshals og Hals FS.
Da vi ankom til Schlie Arena var hjemmeholdet faktisk bagud med 1-3, men det ligger os fjernt at påstå, at alene vores tilstedeværelse direkte bidrog positivt til moralen hos Team Horne/Hirtshals. Ikke desto mindre er det et faktum, at de lokale drenge i løbet af kampens sidste minutter først fik reduceret og dernæst udlignet til 3-3.
Ærgrelsen står da også på et af ovenstående fotos malet med al tydelighed i ansigtet på gæsternes målmand, da han for tredje gang måtte se sig passeret til kampens resultat.
Herefter glæder vi os utrolig meget til fremover at følge flere af de lokale klubbers kampe langt tættere end hidtil i dette forår.






















































