
LOOP har denne søndag haft en fantastisk 2 års fødselsdag i Hirtshals. Mange af deres medlemmer kom forbi for at træne og for at se, hvad deres maxhold går ud på.
Der er blevet afholdt konkurrencer på cyklerne og på romaskinerne. Ligesom der blev fundet en vinder i planken. Endelig blev der også udtrukket to vindere af et halvt års gratis træning.
Der blev drukket kaffe og spist kagemand, men bedst af alt var der en dejlig stemning i det skønne center på Vestergade 17 i Hirtshals. Kæmpe tillykke fra FlaskePosten!






















































