
Den konservative Kasper Maarup Andersen fik mandag holdt sit sidste møde som formand for Børne-, Skole og Uddannelsesudvalget.
– Tak for samarbejdet til udvalgets medlemmer, chefgruppen og hele organisationen! Det har været vildt spændende og interessant. En periode, som jeg altid vil mindes og håber at jeg har sat mit lille positive aftryk, lød det efterfølgende fra den afgående formand.
– Jeg havde købt lidt gaver til udvalgets medlemmer, som tak for nu og til minde om vores samarbejde i årene, der er gået. Dog mest af alt for at drille lidt. For selv om vi nogen gange er uenige, er der heldigvis plads til sjov og venskabelige drillerier, konstaterede formanden.
Held og lykke til det kommende udvalg skal det lyde både fra FlaskePosten og Kasper Maarup Andersen.
Udvalgets nuværende medlemmer

Kilde: Hjørring Kommune.





















































