
Der blev kæmpet på 5 måtter ved DM, idet ikke færre end 370 kæmpere var i gang i den flotte hal Fælleden i Skanderborg.
Emil Fjeldvig fra Hirtshals stillede op i U 15 A + 66 kg. Der var 5 deltagere i vægtklassen, men kun Emil og Gustav von Podewils fra Odense som A kæmpere. Det vil sige, de er højere gradueret og derfor i den bedste række.
Geplaatst door Heidi Fjeldvig Andersen op zaterdag 11 november 2017
Så der blev kæmpet bedst ud af 3 kampe mellem Emil og Gustav. Begge kampe vandt Emil suverænt og kan nu for første gang kalde sig Danmarks Mester.
Emil er tidligere Jysk/Fynsk Mester og fik sidste år bronze ved DM.






















































Stort tillykke til Emil Fjeldvig
Tillykke Emil. Det er fortjent
Flot Emil. Det kræver et stort arbejde og talent, at blive Danmarksmester. Tillykke
Stort tillykke Emil…
Tillykke ???? men hvad er han blevet Danmarks mester i ???
Jonas Kassow Andersen