Eget lokale til Enhedslisten i Hjørring Kommune

Under valgkampen frem til KV17 har Enhedslisten erhvervet eget lokale i Hjørring.

200

Enhedslisten Hjørring overtager butikslokalet i Strømgade 3A i Hjørring, lige ved siden af Svane Apoteket i perioden frem til byrådsvalget d. 21/11.

Det er ifølge partiets lokalafdeling en god og central placering, som de kan bruge som base i valgkampen og som udgangspunkt for deres uddelinger og aktioner.

Enhedslistens spidskandidat, Louise Bilde Hvelplund siger:

– Vi er meget glade for at kunne benytte af os af et lokale midt i byen. Vi vil indrette lokalet til en cafe, hvor borgerne kan komme ind og få en kop kaffe og en politisk snak.

– Vi holder åben valgcafe hver torsdag og fredag fra 15-17 og om lørdagen fra 10-13, hvor der vil være kandidater til stede. Det er en oplagt mulighed for at få en uformel snak om hvad der rører sig i kommunen.

– Valgcafeen vil være base for vores udadvendte aktiviteter i valgkampen. Det er oplagt til at lave åbne møder om aktuelle emner krydret med kulturelle indslag.

– Det er i forvejen en mærkesag for Enhedslisten at styrke midtbyens profil som byens samlingssted og handelscentrum fremfor at flytte handlen ud i bydelscentre. Nu kan vi selv gøre en aktiv indsats for at skabe lidt mere liv i gågaden, slutter Louise Hvelplund.

Enhedslisten-Hjørring indretter lokalet lørdag d. 21/10 og der vil herefter være åbent minimum torsdag og fredag 15-17 og lørdag 10-13

0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments