
Enhedslisten Hjørring overtager butikslokalet i Strømgade 3A i Hjørring, lige ved siden af Svane Apoteket i perioden frem til byrådsvalget d. 21/11.
Det er ifølge partiets lokalafdeling en god og central placering, som de kan bruge som base i valgkampen og som udgangspunkt for deres uddelinger og aktioner.
Enhedslistens spidskandidat, Louise Bilde Hvelplund siger:
– Vi er meget glade for at kunne benytte af os af et lokale midt i byen. Vi vil indrette lokalet til en cafe, hvor borgerne kan komme ind og få en kop kaffe og en politisk snak.
– Vi holder åben valgcafe hver torsdag og fredag fra 15-17 og om lørdagen fra 10-13, hvor der vil være kandidater til stede. Det er en oplagt mulighed for at få en uformel snak om hvad der rører sig i kommunen.
– Valgcafeen vil være base for vores udadvendte aktiviteter i valgkampen. Det er oplagt til at lave åbne møder om aktuelle emner krydret med kulturelle indslag.
– Det er i forvejen en mærkesag for Enhedslisten at styrke midtbyens profil som byens samlingssted og handelscentrum fremfor at flytte handlen ud i bydelscentre. Nu kan vi selv gøre en aktiv indsats for at skabe lidt mere liv i gågaden, slutter Louise Hvelplund.
Enhedslisten-Hjørring indretter lokalet lørdag d. 21/10 og der vil herefter være åbent minimum torsdag og fredag 15-17 og lørdag 10-13





















































