
En flok glade piger og drenge fra Børnehuset Hirtshals lukkede i dag sæsonen for fiskeri på lavt vand sammen med Kim og Anders fra Skoletjenesten.
Der blev fanget fladfisk, krabber, rejer, blåmuslinger, purpursnegle og ikke mindst tre flotte kompasgopler, der hører til klumpfiskenes yndlingsmad.
Kilde: Nordsøen Oceanarium.






















































