
Lokalpolitikeren Lilli Damsgaard Christensen fra Socialdemokratiet fik mandag en smuk buket blomster af de andre medlemmer i Sundhed-, Ældre og Handicapudvalget.
Mødet mandag var nemlig den gode socialdemokrats næstsidste efter 8 år som udvalgsformand. Efter 16 år i kommunalpolitik takker hun desuden af med det håb, at hendes hjertesager igennem alle årene, som selvfølgelig er ældre- og handicappolitikken, forbliver et stort fokusområde i det nye Byråd.
– Jeg har dog endnu et par ting at gøre, inden jeg takker helt af, oplyser Lilli Damsgaard Christensen, hvilket ikke gælder indvielsen den 14. december af Demensbyen Lundergården i Vrå.
– Det bliver en dejlig afslutning for mig, en dag, som jeg har set frem til længe skulle blive til virkelighed, slutter Lilli Damsgaard Christensen.






















































