
Med start i bussen fra Gudhjem Feriepark allerede kl. 9.00 kørte eleverne fra Bindslev Skoles 6. A denne onsdag afsted for at få mest muligt ud af onsdagen, som er midtvejs på den spændende odyssé til Bornholm.
Eleverne kom minsandten også på bare syv timer omkring både Rytterkægten og Ekkodalen, Due Odde, Paradisbakkerne med Rokkestenen, Svaneke og Østerlars Rundkirke. Dagen blev derfor en regulær tour de force af gode oplevelser.
Ingen gik dog sukkerkolde, idet der var rigeligt med søde sager især i Svaneke. Det helt store hit undervejs blev desuden indkøb af de såkaldte selfiestænger, som af uransagelige grunde er billige på Bornholm.
Torsdag gælder det stenbruddet Moseløkken og Hammershus.
Mange flere billeder kan ses her på Facebook: Bindslev Skole
Links til tidligere artikler om turen:






















































