
Fortunas kamp spilles på Nord Energi Arena onsdag den 11. oktober kl. 20, hvor modstanderen er italienske Fiorentina.
De to hold tørner sammen første gang onsdag den 4. oktober i Firenze, og så falder den endelige afgørelse altså hjemme i Hjørring.
Der er tradition for høj kvalitet og stor spænding i UWCL-kampene. I foråret var Fortuna nået frem til kvartfinalen, inden det blev til beskedne nederlag til Manchester City.
I år satser Fortuna på at komme pænt videre fra det første opgør mod den italienske storklub, og det skulle gerne igen blive til flere runder.
Med et godt hjemmepublikum i ryggen er der, med denne sæsons meget brede og solide Fortuna-trup, mulighed for at komme langt!
Så – køb billet og kom på Nord Energi Arene onsdag den 11. oktober kl. 20 og bak pigerne op !!!





















































