
Af Nicklas Bjerregaard
B75
Alle spillerne havde glædet sig til turen som altid er en hyggelig og selvfølgellig set frem til at prøve at spille mod nordmændene ved turneringen Lia Kixen i i Grimstad.
De 12 spillere var Frederik Lund, Martin Lund, Jonas Sørensen, Simon Rokkjær, Anders Pilgaard, Helle Andersen, Ida Stahlschmidt, Michael Bech, Andreas Vede Andersen, Viktor Riisager, Jakob Larsen og Nicklas Bjerregaard.
Alle spillerne var meget tilfredse efter turneringen, efter som ingen gik tomhændet hjem, da det blev til 11 guldmedaljer, 4 sølvmedaljer og 5 bronzemedaljer. Det var et af de bedste resultater, klubben havde lavet i denne sæson, og medaljerne blev vundet af:
Jakob Larsen: 3 i drenge 15 og 1 i herre D double med Michael Bech.
Martin Lund: 1 i herre elite og 1 i herre elite double med Finn Vetvik fra Lia BTK.
Simon Rokkjær: 1 i chaufførklassen.
Anders Pilgaard: 2 i chaufførklassen og 1 i herre D B slutspil double med Andreas Vede Andersen .
Michael Bech 1 i herre D double med Jakob Larsen.
Andreas Vede Andersen: 2 i drenge 15 og 2 i junior og 1 i herre D B slutspil.
Jonas Sørensen: 1 i herre D og 3 i herre elite double.
Frederik Lund: 3 i herre elite double med Jonas Sørensen.
Viktor Riisager: 3 i drenge 11.
Helle Andersen: 3 i drenge 11.
Ida Stahlschmidt : 1 i drenge 11 og 2 i pige 13 og 1 i drenge 15 double B slutspil med Nicklas Bjerregaard.
Nicklas Bjerregaard: 1 i drenge 15 double B slutspil med Ida Stahlschmidt.
Alle spillerne havde en god weekend hvor, hvor de blandt andet fik morgenbadet på stranden, spillet fodbold og hygget med hinanden.






















































