
Pædagog og kostvejleder Anja Møller, som er gift med viceborgmester Per Møller (C), fylder søndag den 10. marts 40 år søndag 10. marts, som hun blandt andet fejrer med et fødselsdagløb lørdag 2. marts i Hjørring.
– Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker at løbe, og lige om lidt fylder jeg 40 år. Det kan jeg slet ikke løbe fra. Så derfor vil jeg den 2. marts. kl. 12 til 16 løbe 40 km. Min kære mand løber med på 1. og 4. runde, så det bliver også muligt at få en run and talk med viceborgmesteren og folketingskandidaten, lyder det fra Anja Møller.
Anja Møller vil dog så frygtelig gerne have hyggeligt selskab, så hvis man har lyst til at løbe sammen med hende og Per Møller, vil det gøre hende meget glad. Om man løber 10, 20, 30 eller 40 km sammen med hende – det er helt op til en selv. For fødselaren handler det denne dag om hyggelig snak samt samvær og ikke så meget tempoet.
Starten går fra familien Møllershjem på Grønnevang 8 klokken 12.00 , idet ruten bliver på 10 kilometer. Efter hver 10. kilometer lander løberne på Grønnevang. Klokken 13 løber de så mod de 20 kilometer. Der vil være depot og selvfølgelig kagemand.
Find begivenheden her: 40 års fødselsdagsløb
Foto: Anja Møller.





















































