
Træner Peter Jensen fra Hirtshals Boldklub var søndag eftermiddag en glad mand og fejrede andetholdets oprykning efter uafgjort med stillingen 1-1 iført guldjakke og med en grøn tuborg i omklædningsrummet hos Strandby-Elling-Nielstrup IF. FlaskePosten siger skål og stort tillykke med oprykningen til Serie 2.
Foto: Privat.























































I er bare seje. Tillykke
Stærkt drenge! Stærkt Proff, det er fortjent
Det flot i er bare gode Peter tillykke med det
Tillykke.
Tillykke Proff og holdet, vi glæder os til at se jer i kongeklubben FREM næste år ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
Hilsen FREM