
Ældre Sagen afholder hver tirsdag fra kl. 16 til 18 frem til den 28. november en IT Café i kantinen med indgang fra skolegården på Hirtshals Skole.
– Man kan få hjælp og vejledning i brugen af pc, tablet og smartphone. Man møder bare op med de eventuelle problemer, man måtte have, fortæller Elinor Jensen, som er sekretær i Ældre Sagen.






















































