
Efter veloverstået generalforsamling, dejlig tapas meny og højt humør torsdag var der tid til uddeling af årspræmier hos Dameklubben i Hirtshals Golfklub:
Vinder Electic B-række:
Nr. 1 Merethe Christensen
Nr. 2 Ruth Andersen
Nr. 3 Nina Vinther
A-række:
Nr. 1 Anna Marie Christensen
Nr. 2 Helle Andersen
Nr 3 Bente R Jensen
Vinder af Årspoint B-række:
Nr. 1 Birthe Wandrich
Nr. 2 Ruth Andersen
Nr. 3 Inger Krejbjerg
A-række:
Nr. 1 Else Bak
Nr. 2 Helle Andersen
Nr. 3 Grethe Pedersen.
På billedet vinderne (Merethe Christensen, Birthe Wandrich og Inger Krejbjerg var ikke tilstede).





















































Det var en super afslutning godt gået
Søster, hvor er du??