
Vi udlover som tidligere annonceret hver måned en gave til den læser, hvis foto vi kårer til månedens bedste. Temaet var i april måned forår og bliver naturligvis NATUR i maj måned med Naturmødet 2018.
Blandt de mange fotos med foråret som motiv i april var der mange rigtig gode, hvoraf blandt andet billedet på forsiden til denne artikel gjorde sig stærkt gældende i opløbet. Billedet er taget af Dorit Derksen. Fotograferne Jens Kranen og Torben Elling enedes imidlertid efter votering om, at vinderfotoet var taget af Lisa Thomsen og har titlen Sidste ispyt. Stort tillykke til Lisa Thomsen, som får besked personligt, idet hun torsdag den 3. maj kl. 16.30 kan hente en gave sponsoreret af Mimosa Blomster – Vinkrogen Hirtshals.
Fint fanget foto med grafisk udtryk.
Herefter opfordrer vi læserne til igen at bidrage og uploade billeder med lidt info om fotoet samt med navn i kommentarfeltet under linket til artiklen på Facebook. Motivet kan være skævt vinklet, sjovt, alvorligt eller fantastisk skarpt og flot, når bare det forholder sig til temaet og er taget i Hjørring Kommune.
Vi forbeholder os ret til at bruge alle billeder også på netavisen.






















































