
Netavisens morgenmand var denne lørdag som altid i byen for at sætte bannere op, når nu vejret er så smukt.
Som oftest er der ikke mange andre på færde så tidligt, men denne lørdag morgen var der tidligt åbent hos Blomster by Ovesen og Sportmaster i Nørregade. Ligesom kræmmerne var i færd med at stille op til markedet på Jepsens Plads.
Her er det også, at børnene fra kl. 10.00 kan komme og male påskeæg, som efterfølgende udstilles på stativ.
Herligt at stå op til sådan en dag i Hirtshals!





















































