
Formand Jens Kjærsgaard Nielsen kunne ved flagstangen før dagens standerhejsning hos HIFFI Cykler med et lunt blink i øjet afsløre, at der de sidste par år har været alvorlig krisestemning i klubbens såkaldte Styregruppe.
Ingen har nemlig været meget for ved standerhejsningerne at påtage sig rollen som forsanger, men nu er Styregruppens medlemmer heldigvis blevet reddet af Kenneth Fuglsang Pedersen, som derfor denne palmesøndag kl. 10.00 blandt de ellers sangglade medlemmer sang lystigt og klokkerent for på Poul Kjøllers glade sang Jeg er så glad for min cykel.
Den opløftede stemning blev ikke mindre optimistisk af det fantastisk flotte fremmøde af op imod halvdelen af de i alt omkring 70 medlemmer samt det forhold, at forårssolen brændte igennem den lette havgus, netop som flaget steg til tops ved Hirtshals Idrætscenter.
Før skønsangen og standerhejsningen fortalte formand Jens Kjærsgaard Nielsen desuden om nogle af klubbens mange aktiviteter i den tilstundende sommersæson, der blandt rigtig meget andet indebærer Nordjylland Rundt og Tour de Skansebakken samt klubture til Skagen og Harzen.
Dagens standerhejsning bliver selvfølgelig efterfulgt af cykling, idet de fremmødte medlemmer kan vælge mellem ruter på henholdsvis 26 og 39 kilometer rundt i det smukke og kuperede nordvestlige Vendsyssel.
Afslutningsvis bliver der ved middagstid serveret rygende varm karrysuppe i cafeteriaet ved Hirtshals Idrætscenter.

























































